niedziela, 21 lipca 2019

Welcome note | Who am I?


Zachciało mi się tu wrócić. Nie do końca to rozumiem.
Przecież ostatnie opowiadania na temat Code Lyoko pisałam pod koniec gimnazjum. Pierwsze, na temat walentynek, wyszło spod mojej ręki w wieku dwunastu lat. Od tamtej pory pisałam z zapałem, poznałam wielu wspaniałych przyjaciół, coraz więcej słów wychodziło spod klawiatury. Dopóki czułam, że wiem, mam pomysł, werwę i czas - pisałam. Coraz więcej i więcej. A wraz ze mną wielu, wielu innych.

Aż nadeszło życie i pora na jego rewolucję. Tak jak ewoluowała kolejna seria Wojowników Lyoko, tak i moje życie wywróciło się do góry nogami.Jestem już stara, nie powinny mnie interesować takie rzeczy. Tak jak tych, którzy byli razem ze mną, a z czasem odeszli. Fandom sprzed dziesięciu lat, który tworzył pierwsze blogi, strony, filmy... wymyślił mroczne oblicze każdego z bohaterów z osobna...Mroczne Lyoko. Piękne czasy. Nie chcę jednak wracać i odgrzewać starych kotletów - nie będą już takie smaczne. Jeśli już z czymś wejść, to z powiewem świeżości, prawda?
A może... może po prostu tęsknię?

Komenda Główna Policji w Paryżu odnotowała kolejne próby ataku wyspecjalizowanej grupy hackerów na archiwa wojskowe z lat 80' - 90' ubiegłego wieku. Według śledczych sprawa może mieć nawet charakter zlecenia dla grup powiązanych z ISIS.
Wobec rosnącego zagrożenia od ostatnich zamachów terrorystycznych Francja zadecydowała o podjęciu nadzwyczajnych środków. Powstały specjalne oddziały to aktywnego monitorowania stanu rzeczy i określenia, kto, jak i dlaczego w danym rejonie jest teoretycznie - choć w niewielkim stopniu - podejrzany.
Grupa najlepszych paryskich policjantów - Arleta, Mark, Yumi i Filip - zostali przydzieleni do nowej drużyny wspieranej przez wydział do spraw cyberprzestępczości.
Wśród grona pierwszych podejrzanych odnajdują firmę o ugruntowanej pozycji na zachodnioeuropejskim rynku, której prezesem jest rok młodszy znajomy Yumi z czasów gimnazjalnych - Jeremie Belpois. Policja postanawia podjąć środki, aby wybrana drużyna mogła dostać się do pracy w korporacji, aby odkryć tajemnicę byłego ucznia Zespołu Szkół Kadic. Napięcie rośnie, gdy następuje awaria wszystkich firmowych systemów, a prezes firmy otrzymuje dziwną wiadomość opatrzoną znanym mu logiem...
Jakie tajemnice skrywa blondyn w okularach? Czym jest wyświetlony na wszystkich ekranach znak i kto pragnie nawiązać kontakt z dwudziestopięciolatkiem? Kogo przeszłość wzywa na rozliczenie?
A może to wszystko dlatego, że wpisał...niewłaściwy kod? 

Pierwszy rozdział już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz